Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 października 2013

komplet sutasz grzebień i kolczyki



No więc nadszedł czas na nowości  po raz pierwszy stworzyłam ślubny komplecik ślubny grzebień do włosków i kolczyki:) komplet utrzymany w beżu i fioletach . Ja nieskromnie powiem bardzo mi 
się podoba efekt końcowy a wam?? pomożecie z nazwą??

 http://srebrnaagrafka.pl/sklep/kasandra262/produkt/komplet-slubny-sutasz-grzebien-i-kolczyki

tu dostaniesz ten komplecik a jeśli jesteś zainteresowana moją biżuterią zapraszam napisz do mnie :) dogadamy się :)




No więc nadszedł czas na nowości  po raz pierwszy stworzyłam ślubny komplecik ślubny grzebień do włosków i kolczyki:) komplet utrzymany w beżu i fioletach . Ja nieskromnie powiem bardzo mi 
się podoba efekt końcowy a wam?? pomożecie z nazwą??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz